Vragen


Hoe snel kunnen jullie bezorgen?
Bestellingen binnen Nederland: Voor 14.00 uur besteld, de volgende dag bezorgd in heel Nederland! (niet op zondag)

Bezorgen jullie ook in het Buitenland?
Voorlopig nog niet, is in ontwikkeling

Meerdere van dezelfde produkten naar 1 adres?
Verander eenvoudig het aantal. Dat is mogelijk op de kassa pagina. Wilt u verschillende boeketten naar 1 adres? Bestel dan telefonisch.

Wat gebeurt er als de ontvanger niet thuis is?
Mocht de ontvanger niet thuis zijn, dan worden de bloemen bij de buren afgegeven en krijgt de ontvanger een briefje in de bus met daarop het adres waar de bloemen zijn afgegeven. Mocht de bezorger de bloemen ook bij de buren niet kwijt kunnen, dan probeert hij het later nog een keer.

Kan ik anoniem versturen?
Ja. De ontvanger krijgt alleen de tekst te zien die u op het kaartje zet. Uw persoonlijke gegevens worden nooit aan derden doorgegeven, ook niet aan de ontvanger van de bloemen/cadeau.

Hoe laat worden de bloemen afgeleverd?
Over het algemeen: particulieren adressen tussen 9.00 uur en 18.00 uur en bedrijven tussen 9.00 uur en 17.00 uur, tenzij u anders met ons bent overeen gekomen. Door drukte kan het in uitzonderlijke gevallen voorkomen dat de bezorging na 18.00 uur plaats vind.

Kan ik mijn bestelling nog annuleren?
Als u bestelling heeft plaats gevonden en de betaling is via PayPal of Ideal voldaan kunt u ons als eerste het beste mailen via ‘mail ons’. Als het boeket nog niet verstuurd is kunnen we het geld weer op uw rekening crediteren. We berekenen dan 10% kosten met een minimum van 5 euro.

Ik wil meerdere boeketten versturen, betaal ik dan extra bezorgkosten?
De bezorgkosten zijn per doos die door onze koerier bezorgt worden. Voor grote aantallen boeketten kunt u contact met ons opnemen info@bloemetje.nl.

Wat zijn de bezorgkosten?
Bezorgkosten voor Nederland: € 4,95 (met uitzondering van de waddeneilanden)

Ontvang ik een bevestiging van mijn bestelling?
Ja, zodra u uw bestelling heeft verzonden, krijgt u direct een automatische emailbevestiging van ons. Hierin kunt u de bestelling nalezen.

Bezorgen jullie ook in ziekenhuizen, hotels en campings?
Ja, maar geeft u ons a.u.b. zoveel mogelijk informatie, zoals afdeling, kamernummer, (meisjes)naam enz. Ook een (mobiel)telefoonnummer van de ontvanger kan soms handig zijn om de bloemen op de juiste plaats te krijgen.

Grote bestelling?
Al vanaf 10 bestellingen kunnen wij u korting aanbieden. Bespreek uw wensen met ons, wij denken met u mee in de mogelijkheden. Of het nu gaat om 10 bestellingen of 10.000. We helpen u graag!